Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Όχι πια στα κλασικά ραφάκια μπαχαρικών!

Ξέρετε τα ραφάκια μπαχαρικών...ένα τέτοιο έχω και εγώ στο σπίτι μου.Κλασικό,άχρωμο,άτονο,απλό αλλά πολύ χρήσιμο,όμως δεν μου ταιριάζει.Ήρθε η ώρα του λοιπόν....

  • Ύφασμα (της επιλογής σας)
  • κρυσταλλική κόλλα 
  • μαύρο ακριλικό χρώμα
  • χρυσό ακριλικό χρώμα

και το αποτέλεσμα....


Δεν μπορούσα να ντύσω όλο το ραφάκι,οπότε έντυσα τις 2 βάσεις και το επάνω κομμάτι.Το υπόλοιπο το έβαψα με ακρυλικό μαύρο χρώμα(χρειάστηκε να το τρίψω ελαφρός με γυαλόχαρτο απλά για να είμαι σίγουρη ότι το χρώμα θα κάτσει καλά) .Τα καπάκια από τα βαζάκια είχαν ανάγλυφα φρούτα.Από την πολυχρησία είχε αλωθεί το χρώμα τους. Έτσι τα έβαψα και αυτά με χρυσό ακρυλικό χρώμα.


Δεν χρειάζεται να γκρεμίσουμε τοίχους για να ανανεώσουμε τον χώρο μας. Μικρές λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips