Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

Σοκόλαση

 Όσο και εάν ακούγεται απίστευτο δεν μου αρέσουν τα γλυκά σχεδόν καθόλου..δηλαδή το μόνο γλυκό που θα φάω με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση είμαι μια σοκολάτα υγείας!Δεν γίνεται όμως να φτιάχνω τούρτες και γλυκά για όλους ενώ εγώ να μην μπορώ να απολαύσω λίγα λεπτά "κόλασης". Και κάπως έτσι,στην αναζήτηση μου για ένα γλυκό που θα καλύπτει τις δικές μου ανάγκες,έπεσα πάνω σε μια συνταγή, που με μικρές παρεμβάσεις έγινε κάτι παραπάνω από αγαπημένη μου...έγινε η δική μου σοκόλαση.

Τα υλικά που θα χρειαστούμε :
  • 3 φλυτζάνια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 2 1/2 φλυτζάνια ζάχαρη
  • 2 φλυτζάνια κρύο νερό
  • 2 βανίλιες
  • 6 κουταλιές της σούπας κακάο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού σόδα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού ξύδι
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μπέικιν πάουντερ
  • 2 κουταλιές της σούπας ηλιέλαιο

Η εκτέλεση είναι η πιο απλή από όσα γλυκά μπορεί να έχετε φτιάξει...απλά ανακατεύεται όλα τα υλικά μαζί και αφήνετε για περίπου 10 λεπτά το μείγμα να ξεκουραστεί.


Βάζετε το μείγμα σε μια βαθιά φόρμα και ψήνεται στους 180 βαθμούς. Ο χρόνος παίζει ανάλογα σε τι φόρμα θα βάλετε το μείγμα του κέικ καθώς μέσα του κρατάει λίγη υγρασία . 'Οταν θα δείτε ότι αρχίζει να ψήνετε από έξω βάλτε ένα μαχαίρι στο εσωτερικό του ώστε να δείτε εάν έχει ψηθεί και από μέσα...






Μπορείτε να σερβίρετε με σιρόπι σοκολάτας ή σαντιγί...το συγκεκριμένο κέικ μπορείτε να το φτιάξετε και την εποχή που νηστεύετε καθώς δεν έχει ούτε αυγά ούτε γάλα...


Καλή επιτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips