Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Τα τσουρέκια που θα λατρέψετε

Από την μέρα που ξεκίνησε η μικρή μου ολοήμερο,σπάω το κεφάλι μου να βρω τι να της βάζω μαζί για δεκατιανό...έχω που έχω το καθημερινό φαγητό,να έχω ΚΑΙ το δεκατιανό? Σήμερα όμως μου ήρθε η ιδέα..σπιτικά,νόστιμα και πανεύκολα τσουρεκάκια..
Δεν έφτιαχνα ποτέ τσουρέκια,τα θεωρούσα μπελά τόσο στο να τα φτιάξω όσο και να τα ψήσω. Πέρυσι έπεσε στα χέρια μου αυτήν η συνταγή και από τα Χριστούγεννα και μετά τα κάνω σχεδόν ανά 2 μήνες...Δεν υπάρχει πιο εύκολη και νόστιμη συνταγή. Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτε!

Τα υλικά που θα χρειαστούμε :
  • 1 ζαχαρούχο γάλα (κρατάμε το κουτί ώστε να μετράμε τις δοσολογίες)
  • 2 1/2 κουτία ζάχαρη
  • 2 βανίλιες
  • 6 αυγά
  • 2 κουτιά σπορέλαιο
  • 1 κουταλάκι του γλυκού κακουλέ
  • 1 κουταλάκι του γλυκού μαχλέπι
  • 1 φακελάκι μπεικιν-παουτερ
  • 2 1/2 με 3 κιλά αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 3 κουτιά ζεστό νερό (όχι καυτό)
  • 200γρ νωπή μαγία ή 6 φακελάκια ξηρή μαγια (δηλαδή 1 φακελάκι μαγια για κάθε μισό κιλό αλεύρι)
  • 1 πορτοκάλι (τον χύμο του και το ξύσμα του) προαιρετικά
  • 1 αυγό για επάλειψη προαιρετικά

1.Σε μια κατσαρόλα βάζουμε και χαμηλή φωτιά τα 4 πρώτα υλικά (ζαχαρούχο,ζάχαρη,βανίλιες,αυγά)
μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και να γίνει ενα μείγμα.





2.Και τέλος προσθέτουμε το λάδι,ανακατεύοντας ώστε όλα τα υλικά να γίνουν ένα.


3.Σε μια λεκάνη διαλύουμε την μαγία.
Προσοχή το νερό πρέπει να είναι χλιαρό,όχι καυτό γιατί θα κάψει την μαγιά!


4.Έπειτα και μόλις έχει διαλυθεί η μαγιά,ρίχνουμε το μείγμα της κατσαρόλας στην λεκάνη. 


 5.Τώρα είναι η ώρα να ρίξουμε σιγά σιγά το αλεύρι και μαζί το μαχλέπι και τον κακουλέ.
Εάν θέλετε να προσθέσετε πορτοκάλι τώρα είναι η στιγμή.



6.Όταν έχουμε μια ωραία μαλακή ζύμη,την αφήνουμε στην λεκάνη και την σκεπάζουμε για περίπου 2 ώρες σε ζεστό μέρος για να φουσκώσει.


7.Αφού έχουν περάσει οι δυο ώρες αρχίζουμε να πλάθουμε τα τσουρέκια μας.
Προσωπικά κάνω τσουρεκάκια των 300gr,ούτε πολύ μικρά αλλά ούτε και πολύ μεγάλα.



8. .Εαν θέλετε χτυπάτε ένα αυγό με λίγο γάλα και το απλώνεται με ένα πινελάκι.
Ψήνεται σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25 με 30 λεπτά.



Και έτοιμα....




 Είναι τα πιο νόστιμα και εύκολα τσουρέκια που φάγατε ποτέ.Μια δοκιμή θα σας πείσει!!!



Καλή επιτυχία!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips