Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Νέα,χαρούμενη,ανοιξιάτικη Peloma BoQ....

Καλώς όρισες άνοιξη...Ήλιος,χρώματα,αρώματα και κάπου στην γωνία βλέπεις το καλοκαίρι να κρυφοκοιτάζει. Για μένα η άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου. Η διάθεση αρχίζει και ανεβαίνει σιγά σιγά έπειτα από έναν κουραστικό χειμώνα και όλα μοιάζουν πολύ πιο όμορφα κάτω από τον φωτεινό ουρανό...άσε που κάπου μετά το τέλος του Μάρτη είναι η τέλεια θερμοκρασία...ούτε πολύ κρύο άλλα ούτε και πολύ ζέστη...Με την εισαγωγή της άνοιξης αλλάζουν όλα...έτσι και εγώ αποφάσισα ότι ήταν η κατάλληλη ώρα να ανανεώσω όχι μόνο την διάθεση μου αλλά και το blogοσπιτάκι μου...17 ώρες...πολύ σκέψη...πολύ μελέτη,άπειρα λάθη και δοκιμές...Αν και το blogακι μου είναι 3 ετών σχεδόν υπάρχουν πολλά που αγνοούσα..Οφείλω όμως να ομολογήσω πως θα ήταν πολύ δυσκολότερα όλα εάν δεν είχα την βοήθεια τόσο άλλων blogger ,είτε παίρνοντας ιδέες από τις δικές τους σελίδες,είτε μιλώντας μαζί τους,όσο και των ομάδων στις οποίες συμμετέχω. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ οφείλω και στην ομάδα Μαμαδο-blog  στην οποία τα κορίτσια έχουν κάνει απίστευτη δουλειά και με τα πολύ χρήσιμα αρχεία που έχουν μαζέψει και με βοήθησαν πολύ...Άλλη μια πολύ ενδιαφερουσα ομάδα που με βοήθησε πολύ στο να γνωρίσω και άλλα υπέροχα blog ειναι και το All blogs together !!!  Σας ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!Με τιμή και υπερηφάνεια σας παρουσιάζω το ανανεωμένο μου blog...ελπίζω να σας αρέσει...

Μπαίνοντας στην αρχική σελίδα ο επισκέπτης βρίσκεται μπροστά στην επικεφαλίδα και το τελευταίο θέμα που έχει αναρτηθεί.


Στα δεξιά της οθόνης έχω προσθέσει τα κουμπάκια  συνδεδεμένων λογαριασμών μου στα. social media. Έτσι με ένα κλίκ μπορεί κάποιος να βρεθεί στη συγκεκριμένη σελίδα.
Κάτω ακριβώς μια φωτογραφία με την αφεντιά μου...(για να ξέρουμε και ποιοι ήμαστε τέλος πάντων)
και λίγα λόγια για το άτομό μου.



Συνεχίζοντας ο επισκέπτης βλέπει τις 5 δημοσιεύσεις με την μεγαλύτερη επισημότητα...
και ακριβώς από κάτω την μηχανή αναζήτησης.


Κάτι που πιστέυω ήταν απαραίτητο στο blog μου καθώς είναι πολυθεματικό,είναι ο διαχωρισμός των αναρτήσεων μου σε θεματικές κατηγορίες.
Έτσι ο επισκέπτης έχει την δυνατότητα βρίσκει με ευκολία αυτό που τον ενδιαφέρει και φυσικά να μην "θάβονται" τα παλαιοτέρα θέματα.
Εξίσου σημαντική προσθήκη είναι και το βελάκι back to the top, που στέλνει τον επισκέπτη επάνω στην κορυφή,βρίσκεται κάτω δεξία της σελίδας σε μάυρο χρώμα ώστε να είναι πιο ευδιάκριτο.


Συνεχίζοντας λοιπόν την περιήγηση του ο επισκέπτης στο blog βλέπει τα 5 τελευταια σχόλια αναγνωστών...Λίγο πιο κάτω η μπάρα που προσθέτει ο αναγνώστης στο mail του ώστε να ειδοποιείτε σε κάθε νέα ανάρτηση. Αμέσως μετά η μετάφραση με πολλές επιλογές γλωσσών.



Τώρα ένα αρκετά σημαντικό κομμάτι για μένα.
Η συμμετοχή μου στην υπέροχη ομάδα Μαμαδο-blogs το υπέροχο βραβείο μου και η αναφορά της σελίδας μου στα top blogs.



Στην πλαϊνή γραμμή έχω προσθέσει κάποιες ομάδες ,σελίδες τις οποίες θα ήθελα πολύ να προτείνω στους αναγνώστες μου.Η οποία φυσικά και θα αυξάνετε.




  Προς το τέλος όλοι οι φίλοι του ιστιολογίου και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην βάλω το Ask2use
Μια σημαντική προσθήκη που την είδα στο επίσης ανανεωμένο blog της φιλης Γιώτας Blog-o-logies  Με το συγκεκριμένο εικονίδιο ως δημιουργός ενημερώνω, μέσω του ask2use για την πρόθεση διάθεσης του υλικού μου.


Ουφ...αυτά....ελπίζω να σας άρεσε το νέο μας κουστουμάκι...Προσωπικά είμαι πολύ πολύ περήφανη...έχουν μείνει ελάχιστα πραγματάκια που θέλω να βάλω ακόμη αλλά σιγά σιγά...



Ευχαριστώ για την επίσκεψη...θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας!!!
Peloma BoQ


10 σχόλια:

  1. Αν και σου τα είπα σε μήνυμα, δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω και στο υπέροχα ανανεωμένο σου μπλογκόσπιτο!!!!! Αγαπώ την επιλογή των χρωμάτων αλλά και τα σχέδια, επίσης οι προσθήκες που έκανες μου άρεσαν πολυ! Καλοτάξιδο, καλές εμπνεύσεις και ευχαριστώ για την αναφορά!

    Τα φιλιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δέσποινα και καλορίζικο το μπλογκόσπιτο σου! Καλές, δημιουργικές αναρτήσεις! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/3/16, 12:04 μ.μ.

    Εντυπωσιακό και κοριτσιστικο.Οι κατηγορίες που έβαλες νομίζω ήταν απαραίτητες. Είδα αναρτήσεις που δεν ήξερα ότι υπάρχουν..
    Συνέχισε έτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα παρα πολυ!!!ελπίζω να βρεις ενδιαφέροντα πραγματακια.

      Διαγραφή
  4. Καλορίζικο το ακόμα πιο όμορφο μπλογκοσπιτακι σου!!!!! Λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ....καλώς ήρθες Μαρία μου...
      χαίρομαι πολυ που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  5. Δέσποινα καταρχήν καλώς σε βρήκα και εδώ!
    Μέρες τώρα προσπαθούσα να μπω, σήμερα τα κατάφερα τελικά!
    Μου αρέσει πολύ ο χώρος σου! Είναι Ροζ!!!!! Με βούλες! Ο αγαπημένες μου συνδιασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μου σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψή σου και φυσικά για να καλά σου λόγια .Να είσαι καλα!!!

      Διαγραφή

Blogging tips