Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Στον αγαπημένο μου προορισμό!!!

Ίσως λίγο περισσότερο από όσες χόμπι/τρέλες με πιάνουν κατά καιρούς, αγαπώ λίγο περισσότερο την ραπτική.Κάτι που τόσα χρόνια με έχει σώσει από τα κοντομπατζάκια των παντελονιών,κάτι που μπορώ να φτιάξω ότι μου κατέβει στο μυαλό...κάτι που η ραπτομηχανή μου με βοηθάει να αλλάξω σχεδόν τα πάντα στο σπίτι με μικρό κόστος(καλύμματα,κουρτίνες)...το ομολογώ αγαπώ την ραπτική...Θυμάμαι την μαμά μου να μας ράβει ρούχα,αποκριάτικες στολές,μέχρι τσολιαδάκια για την 25η Μαρτίου.Πως θα μπορούσα να μην πάρω και αυτό το ταλέντο της?

Άνοιξη είναι..ο ήλιος μας κάνει καθημερινή παρέα πια..λουλουδάκια,βολτούλες...ανανέωση..ποια είναι η πρώτη δουλειά που έχω να κάνω...Μα φυσικά να επισκεφθώ το αγαπημένο μου κατάστημα...τον προσωπικό μου παράδεισο..το κατάστημα υφασμάτων Skoutelis Stock Textiles. Ότι και να πω είναι λίγο μπροστά στον ενθουσιασμό που νιώθω κάθε φορά που πηγαίνω και αυτή την φορά αγόρασα ύφασμα μέχρι και για τσάντα!!! Υφάσματα επιπλώσεων,κουρτίνες,βαμβακερά,ότι μπορεί να φανταστεί η φίλη της ραπτικής. Και το σημαντικό, ο φίλος μου -πλέον- Κώστας είναι εκεί να εξυπηρετήσει και τον πιο απαιτητικό!!!Δεν υπάρχει περίπτωση να πάει κάποιος, να έχει κάτι στο μυαλό του και να μην βρει το κατάλληλο ύφασμα για να το υλοποιήσει!!! 

Αυτή την φορά πήρα τα πάντα!!!!!!!!Δερματίνη για τσάντα,βαμβακερά για καλοκαιρινό φουστανάκι για την μικρή μου,ελαστικό βαμβακερό για φόρεμα και μπλουζάκια,λικρα για τα καλοκαιρινά κολάν μας...και ο κατάλογος των επιθυμιών μου συνεχίζει να μεγαλώνει όταν πηγαίνω εκεί!!!






Μπορώ να πω ότι το παρακάτω ύφασμα το ερωτεύτηκα...την υφή του,τα χρώματα του και φυσικά...τις δυνατότητές του!!!


Προσωπικά δηλώνω φανατική του καταστήματός υφασμάτων Σκουτέλης...Για την μεγάλη ποικίλα,την πείρα στον χώρο,την εξυπηρέτηση και την ευγένεια αλλά και φυσικά την ποιότητα των υφασμάτων!Γιατί στην τόσο δύσκολη εποχή που ζούμε μετρώντας πια τα πάντα, αγαπάμε τα καταστήματα που μας βλέπουν σαν επισκέπτες,σαν φίλους και όχι σαν πελάτες. 


Θα πρότεινα σε όσες φίλες βρίσκεστε στην Θεσσαλονίκη να επισκεφθείτε το καταστήματος Skoutelis Stock Textiles  όχι μόνο για να το γνωρίσετε από κοντά αλλά και γιατί συνεχίζουν οι εκπτώσεις ως και 50% στα περισσότερα είδη. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην σελίδα του καταστήματος στο facebook εδώ .

Το μόνο που μένει είναι να σας παρουσιάσω τις δημιουργίες μου!!!


Ευχαριστώ για την επίσκεψη...θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας!!!
Peloma BoQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips