Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

Κλωστές και χρώματα.

Κλασικό αγαπημένο κασελάκι για κλωστές και ραφτικά.Νομίζω υπάρχει από πάντα στην ζωή μου.Το θυμάμαι στο σπίτι της γιαγιά μου,της θείας μου,της μαμάς μου και φυσικά υπάρχει ένας χώρος και στο δικό μου σπίτι για ένα τέτοιο ξύλινο θησαυροφυλάκιο.Άλλωστε όποιες ασχολούμαστε έστω και λίγο με την ραπτική μας είναι πραγματικά απαραίτητο.


Κρύβει μέσα όλα τα σύνεργα που χρειάζομαι για να ράψω από ένα απλό κουμπί ως και τα ρούχα μου.Το αγαπώ...τόσο που δεν θα μπορούσα να το αφήσω απλό,κλασικό και άχρωμο χωρίς το κάτι τις από έμενα....
Πρώτα από όλα ξεβίδωσα όλα τα μέρη του..

 και στην συνέχεια  ένα καλό τρίψιμο για να φύγει το λούστρο που είχε επάνω.


Αφού καθάρισα το κάθε του κομμάτι το έβαψα και με ένα διαφορετικό ακρυλικό χρώμα,τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του,ολοκληρώνοντας την εικόνα του με τις λέξεις,αγάπη,δημιουργία,ελπίδα...




Έτοιμο να κρύψει μέσα του όλα όσα χρειάζομαι για να φτιάξω τον κόσμος μου μοναδικό και πολύχρωμο...γιατί ο κόσμος έχει την εικόνα που εσύ του δίνεις!



 

11 σχόλια:

  1. Υπεροχο! Μπραβο κοριτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφο.θα ηταν φανταστικη ιδεα για δωρακι που να περιεχει μπισκοτα.η μαμα μου εχει κληρονομια απο την μανα της.αληθεια που μπορω να βρω ενα παρομοιο τωρα να αγορασω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολύ Μαρία μου.
      Σε ειδη ραπτικής έχει σήγουρα!Και η ιδέα σου καταπληκτική!!!
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  3. Έγινε πολύ χαρούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για χαρούμενες δημιουργίες!
      Σε ευχαριστω πολύ που πέρασες
      Τα φιλια μου

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα χρώματα!!!!
    Όλο ζωντάνια και χάρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγνώριστο έγινε...αν και εγώ θα προτιμούσα κάτι σε πιο vintage! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ είσαι του πιο ρομαντικου...καθόλου άσχημη ιδέα..πιο κλασσική ίσως ταιριάζει και την παρουσιά του στον χρόνο!
      Σε ευχαριστω που πέρασες!
      Σε φιλω

      Διαγραφή
  6. Καλά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο κασελάκι! Είναι απίστευτο και εσύ του έδωσες το κέφι και τη χαρά που του έλλειπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips