Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Στόχος ο "Στόχος".

Το σημερινό μου θέμα είναι λίγο "διαφορετικό"...ένα θα πω.Είναι 10:53 βράδυ Δευτέρας έχω κάνει καφέ,έχω καθίσει στο τραπέζι της τραπεζαρίας (ενώ συνήθως γράφω στο γραφειάκι μου),έχω κλείσει τα πάντα και όλοι κοιμούνται. Αύριο δεν θα υπάρχει ψωμί...δεν θα γκρεμίσει ένας φούρνος αλλά όλοι!!! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα βιβλίο αλλά και για τον άνθρωπο πίσω από αυτό!


 Τα βιβλία που έχω διαβάσει στην ζωή μου δεν είναι και λίγα αλλά δεν είναι και η βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης. Όλα τα βιβλία του Paulo Coelho ο οποίος θα μπορούσα να πω πως είναι ο αγαπημένος μου, τα βιβλία του Λεο Μπουσκάλια,  το βιογραφικό Το λουλούδι της ερήμου και την συνεχεία του Τα κορίτσια της ερήμου και  Αυτή στην έρημο. Η ζωή είναι αλλού και Συνάντηση του Milan Kundera ,κάποια βιογραφικά...(και είναι αρκετά)..Πουλημένες και Πουλημένες η συνέχεια αααα και κάποια βιβλία της   Simone de Beauvoir,
Το Ρωμαίος και Ιουλιέτα σε πολύ πολύ παλιά έκδοση (1968) Το πέρασμα.Και βεβαίως βεβαίως φανατική αναγνώστρια του περιοδικού Focus, Ανεξηγητο και Τρίτο Μάτι.Τελικά πλάκα πλάκα τώρα που το καλοσκέφτομαι έχω διαβάσει αρκετά βιβλία για αμνήμων..βέβαια ομολογώ ότι θυμάμαι ελάχιστα πράγματα από τις ιστορίες τους....και περιμένω πως και πως την τελευταία μου παραγγελία από το βιβλιοπωλείο μου... Βασιλικά σκάνδαλα. Ένα βιβλίο που περιγράφει,σκάνδαλα,συνωμοσίες και δολοπλοκίες γνωστών προσώπων της ιστορίας. Το ανακάλυψα ένα βράδυ καθώς διάβαζα τα άρθρα στην Μηχανή του Χρόνου (την αγαπώ αυτή την σελίδα).

Αντί όμως να κάτσω και να θυμηθώ όσα βιβλία έχω διαβάσει (καθώς γράφω ένα όλο και κάποιο άλλο μου έρχεται στο μυαλό) θα επικεντρωθώ σε ένα βιβλίο που διάβασα το καλοκαίρι...Ένα βιβλίο που το σταματούσα για να κάνω στα παιδιά κάτι να φάνε ή κάποια δουλεία και μέσα στο μυαλό μου γυρνούσε η σκέψη για το τι γίνεται μετά....και ήρθε το μετά και τελείωσαν οι σελίδες και γούρλωσα τα μάτια μου κ είπα..."έλα μου???"Ατμοσφαιρικό,αγωνιώδες και κυρίως καλογραμμένο. Ο συγγραφέας δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με ακαταλαβίστικες λέξεις,είναι γραμμένο όμορφα και απλά. Ένιωσα σαν να είμαι παρατηρητης σε όλη την ιστορία,σαν να βρίσκομαι με έναν μαγικό τρόπο δίπλα στους πρωταγωνιστές και να βλέπω να...επ οχι...δεν θα σας πω τι έκαναν...δεν θα σας πω τίποτα...θα σας πω να το διαβάσετε γιατί έρχεται και η συνέχεια. Και ναι ανυπομονώ!!!
Δεν θα σας πω απολύτως τίποτα για το βιβλίο...θα βάλουμε στον "Στόχο" όμως τον Παναγιώτη Δεληγιάννη. Τον συγγραφέα του βιβλίου "Ο Στόχος" 


Ανάμεσα σε όλους εκείνους που πηγαίνουν με την "μόδα",γράφοντας για όνειρα,ανεκπλήρωτα πάθη και χαμένους έρωτες υπάρχουν νέοι που δημιουργούν καινούργιους κόσμους,σκοτεινούς,που σε φοβίζουν αλλά σε εξιτάρουν.Νέοι καλλιτέχνες,άνθρωποι του πνεύματός που σε παίρνουν από το χέρι και σε πηγαίνουν σε κόσμους που δεν ήξερες ότι υπάρχουν!Είμαι πολύ χαρούμενη που γνώρισα έναν τέτοιο άνθρωπο,με φαντασία,χιούμορ και διάθεση να αλλάξει τον κόσμο.


Παναγιώτη τι πρέπει να ξέρουμε για σένα?

Όχι και πολλά για να μην κινδυνεύσει η ζωή σας. Οι δαίμονες που με κατατρέχουν μέρα και νύχτα (τα μεσημέρια κοιμούνται) ψάχνουν έναν τρόπο να μπουν στον κόσμο σας. Όσο πιο πολλά μαθαίνετε για εμένα τόσο περισσότερο κινδυνεύετε.

Ήθελες να γίνεις συγγραφέας όταν μεγαλώσεις?

Ακόμα το θέλω. Αλλά από την άλλη δεν θέλω να μεγαλώσω. Οπότε θα προσπαθήσω να γίνω συγγραφέας τώρα που είμαι μικρός.

Τι ήταν αυτό που σε οδήγησε στον Στόχο.

Ο Στόχος ξεκίνησε ως μία προσπάθεια να γράψω κάτι πιο εκτεταμένο από αυτά που συνήθιζα, πάνω σε μια παλιά ιδέα που είχα θάψει σε ένα συρτάρι πολλά χρόνια πριν. Αρχικά δεν είχα σκοπό να το εκδώσω, αλλά όταν είδα ότι βγήκε κάτι που με ικανοποιούσε (και με την σχετική παρότρυνση από την σύζυγό μου Άννα και την φίλη μου Σοφία), αποφάσισα να κάνω το βήμα παραπάνω.

Ποιος είναι ο προσωπικός σου Στόχος.

Οι Στόχοι μου είναι να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο με την οικογένειά μου, να διαβάσω όσο πιο πολλά βιβλία μπορώ και να γράψω όσο πιο πολλά βιβλία μπορώ.



Εγώ προσωπικά θα σου ευχηθώ να πετύχεις όλους του στόχους σου και ακόμη παραπάνω γιατί μπορείς!!!

Θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τον Παναγιώτη που δέχτηκε να μου μιλήσει...(να θυμάστε το όνομα του γιατί είμαι σίγουρη ότι θα το ξανά ακούσετε). Άσε που υποψιάζομαι ότι δεν μας αφήσει να τον ξεχάσουμε...έχω την εντύπωση πως δεν κοιμάται ποτέ...(ωχ λες ο...να είναι ο....???). Μην ξεχάσετε να ακολουθήσετε το κανάλι του Στόχου στο Youtube αλλά και την σελίδα Ο Στόχος Βιβλίο Α Ημερολόγιο στο facebook!

Παναγιώτη χάρηκα πραγματικά πολύ για την γνωριμία και σε ευχαριστώ για την συντροφιά που μου κράτησε το βιβλίο σου,σε ευχαριστώ πολύ!!!

1 σχόλιο:

  1. Το συγγραφικό ταλέντο ειναι δεδομένο!!!!!Ευχομαστε συσσωμη η οικογενεια Χρήστου μια ανοδική πορεία σε πωλήσεις,σε δημιουργία και υλοποίηση "στόχων" !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips