Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Καρφιτσοθήκη για κορίτσια!

Κοπτική - ραπτική...ένα μεγάλο κεφάλαιο των δραστηριοτήτων μου περιλαμβάνει υφάσματα, ραπτομηχανή, κλωστές και βελόνες!!! Από τσάντα παραλίας ως και  διακοσμητικά μαξιλάρια ή λαμπάδα για την βαφτιστήρα μου. Ένα φόρεμα ραμμένο μέσα σε μια νύχτα, ακόμη και μια xxl μαξιλάρα για το πάτωμα!!! Την διακόσμηση του κρεβατιού του μικρού μου ή τα φορεματάκια της μικρής Κιμπρίπισας μου. Και αυτά που προανέφερα είναι λίγα από αυτά που υπάρχουν στην ενότητα Κοπτική-Ραπτική. Πατώντας επάνω στις έντονες λέξεις μπορείς να μεταβείς στα θέματα.

Τι χρειάζεται λοιπόν μια εκκολαπτόμενη μοδιστρούλα...πέραν τα υφάσματα και τα πατρόν της πρέπει να είναι και σωστά οργανωμένη ώστε να είναι όλα σε τάξη και οργανωμένα!!! Στην σημερινή ανάρτηση θα σου δείξω βήμα βήμα πως έφτιαξα μια καρφιτσοθήκη..Τα υλικά που χρησιμοποίησα...
  • ένα κομμάτι φελλό
  • ένα κομμάτι ύφασμα
  • γέμισμα για μαξιλάρια
  • διακοσμητικά καρφάκια 

Έβαλα τον φελλό πάνω στο ύφασμα ώστε να το κόψω στο μέγεθος του φελλού.



Κόλλησα με σιλικόνη το γέμισμα και έβαλα το ύφασμα από πάνω..
Στην συνέχεια απλά άρχισα να βάζω τα καρφιά στον φελλό.
Και για να σταθεροποιηθεί το ύφασμα αλλά και να διακοσμηθεί η καρφιτσοθήκη.


Σε ελάχιστα λεπτά έτοιμο...οι καρφίτσες μου περιμένουν να δημιουργήσουμε παρέα καινούρια μοντελάκια και μαξιλάρια και τσάντες και...και...και...!!! 



 

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και φαίνεται πολύ εύκολο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νικολέτα5/10/16, 11:33 μ.μ.

    Το είδα σε ομάδα του facebook κ μου άρεσε το χρώμα. Αν κ πολύ ακαματρα φαίνεται παιχνιδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips