Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Μαμά μου χρόνια πολλά..συμμετοχή στην δράση "Tιμώ την μαμά μου στην γιορτή της ημέρας" από το beauty harmony blog.

Πλησιάζει και φέτος η γιορτή της μητέρας. Η αγαπημένη φίλη blogger Μαρία μέσα απο το blog της beauty harmony ξεκίνησε μια υπέροχη ιδέα για την πιο γλυκιά γιορτή του χρόνου. Φυσικά θα δεν θα μπορούσα να μην συμμετέχω αφού η μαμά μου είναι η καλύτερη μαμά του κόσμου!


 
Η μαμά μου είναι το πιο πολύτιμο αγαθό μου,είναι η βάση μου,η αρχή μου.Είναι το στήριγμά μου και δεν είναι μόνο η γυναίκα που μου χάρισε την ζωή αλλά είναι για μένα μητέρα,πατέρας αλλά και η καλύτερή μου φίλη. Ξέρει όλα μου τα μυστικά και είναι πάντα εκεί,ότι ώρα και να την χρειαστώ. Η μαμά μου είναι η αρχή και εκείνη μου έμαθε όσα ξέρω να κάνω.
Όλα ξεκίνησαν από εκείνη..είναι ήρεμη,δυνατή, μαχήτρια. Πότε δεν επέτρεψε να νιώσουμε πως κάτι μας λείπει από την στιγμή που μας εγκατέλειψε ο πατέρας μου..Πάντα εκεί,ήρεμη,γλυκιά να βρει την λύση σε ότι με φοβίζει ή με τρομάζει..Μαμά μου σ αγαπώ πολύ,είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου.Σε ευχαριστώ που είσαι εκεί και ακόμη και αν μπορούσα θα σε διάλεγα χίλιες φορές ακόμα..είμαι περήφανη μου είσαι μαμά μου.

Φέτος τιμώ και εγώ την μαμά μου με το φουξ κορδελάκι στο χέρι μου..σε εκείνο που έχω το τατουάζ μου αφιερωμένο στην μανούλα μου.

Διάβασε μια παλαιότερη ανάρτηση αφιερωμένη στην μαμά μου εδώ.
Η ανάρτηση της Μαρίας από το beauty harmony μπορείς να την διαβάσεις εδώ.

Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη.Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σου.
σε φιλώ Πέννυ..

1 σχόλιο:

Blogging tips