Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Ποιο είναι το δικό σου μυστικό ομορφίας;

Απρίλιος..πρωινό Μεγάλης Παρασκευής.Ο καιρός χάλια και περιμένω να περάσουν οι ώρες ενώ τα παιδιά βλέπουν το αγαπημένο τους παιδικό.Βρίσκομαι στην βεράντα στο εξοχικό και σκέφτομαι πως το 2017 έχει τα ψυχολογικά του...Καθώς τα έχω βάλει με το θερμόμετρο που δεν λέει να ανέβει πέφτω επάνω σε μια ομάδα στο facebook. Beauty Hacks Gr και από ένα φιλάκι στην αρχή και το τέλος του τίτλου..."Καθόλου περίεργη" μπαίνω να διαβάσω περί τίνος πρόκειται..Είναι η εποχή που καταλαγιάζει για άλλη μια φορά η ροκ διάθεση με την οποία μάλλον γεννήθηκα και ψάχνω νέα προϊόντα μακιγιάζ και κρέμες και μάσκες και και και....Ξέρεις είναι η έκρηξη που γίνεται κάθε τόσο μέσα μου και περνάω από το έντονο μακιγιάζ σε πιο λάιτ και από το πολύ στο καθόλου,βάλε και την πρόσφατη ανάρρωση μου από μια αλλεργία που έγινε μόλυνση και με ταλαιπώρησε για 2 ολόκληρα χρόνια,αυτή η ομάδα ήταν "δώρο" την κατάλληλη στιγμή..


Διαβάζω και λέω "οκ άλλη μια ομάδα που διαφημίζει το κάθε μέλος τα προϊόντα του"...τι;..Όχι!!!!Η περιγραφή της ξεκάθαρη και σαφέστατη.."Η ομάδα φτιάχτηκε για να γνωρίσουμε προϊόντα όχι μαγαζιά.."...και κάπως έτσι μπήκα...καθώς άρχισα να παρακολουθώ τις ήδη υπάρχουσες αναρτήσεις των μελών, άρχισα να αντιλαμβάνομαι πως η ομάδα αυτή έχει σαν βάση την ομορφιά και όχι την προώθηση προϊόντων.Για την ακρίβεια η εμπνευστής και δημιουργός της Χρύσα Τρικοίλη δεν πουλάει απολύτως τίποτα,απλώς της αρέσει να μοιράζεται..Είναι μια ομάδα όπου τα μέλη της μοιράζονται τα μυστικά ομορφιάς του που είτε ειναι προϊόντα μακιγιάζ ή λύσεις για την οργάνωσή τους,είτε ακόμη και σπιτικές συνταγές για μάσκες ομορφιάς και όχι μόνο.Η ομάδα ξεκίνησε από την Χρύσα με σκοπό να ανταλλάσσουν τα μέλη τόσο την γνώμη τους για προϊόντα όσο και τα δικά τους μυστικά ομορφιάς χωρίς όμως όλο αυτό να κινείται στα πλαίσια της διαφήμισης.Μια παρέα γυναικών που η ομορφιά σημαίνει υγεία..Αγορά ένα προϊόν ή ένα "εργαλείο" για το μακιγιάζ μου και απλώς σου λέω την δική μου εμπειρία..απλό και σημαντικό.Πόσες φορές έχεις μαγευτεί από ένα καλλυντικό,τρέχεις να το αγοράσεις και τελικά κλαις τα χαμένα σου λεφτά..Επειδή όμως μια ομάδα ομορφιάς απογειώνεται και από τα πανέμορφα μέλη της,οι προσφορές καλλυντικών και η συζήτηση για την κάθε εταιρία ξεχωριστά σου δίνει την γνώση μέσα από τις δοκιμές και άλλων μελών και κερδίζεις χρόνο και χρήμα..Και φυσικά υπεροχή διαγωνισμοί με προϊόντα που επιβάλλεται να έχεις!Τι νομίζεις ότι η ομορφιά είναι απλώς μια κρέμα και ένα κραγιόν; Όχι βεβαία...


Και καλά σου τα λέω...μια ομάδα οπού τα μέλη μιλούν για τις εντυπώσεις τους στα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς γιατί όμως σου μιλώ γι αυτήν την ομάδα;Πρώτον για το κλίμα που επικρατεί!Όπως σου ξανά τόνισα η ομάδα δεν είναι προωθητική ,οπότε οι γνώμες των μελών ειναι αντικειμενικές.Η Χρύσα ,η Ελένη η Γωγώ  και η Χαρά διαχειρίζονται την ομάδα κρατώντας ένα ήρεμο και φιλικό κλίμα και έτσι δεν ξεφεύγει από την ουσία-άλλωστε όλα τα μέλη βρισκόμαστε εκεί γιατί αγαπάμε την ομορφιά.. Δεύτερον -και για μένα πολύ σημαντικό- τα κορίτσια της ομάδας αποκαλύπτουν και τα δικά τους μυστικά ομορφιάς όπου πολλές φορές είναι μάσκες ή και κρέμες από φυσικά υλικά. Υλικά δηλαδή που έχεις στο ντουλάπι σου και όμως μπορουν να σου χαρίσουν μια υγιή και λαμπερή επιδερμίδα... Τέλος θα σου πω την δίκη μου εμπειρία μέσα στην ολιγόμηνη παραμονή μου σε αυτή την ομάδα.Όπως σου ανέφερα και παραπάνω συνέπεσε με την ανάρρωση μου από την μόλυνση που πέρασα.Ο δερματολόγος μου κατηγορηματικός.."ότι πιο φυσικό και αγνό τόσο πιο καλό" έτσι μπήκα στο τρυπάκι να δοκιμάζω τις φυσικές μάσκες ,σκραμπ και πιλινγκ που γράφανε τα κορίτσια..Απίστευτα έυκολο στα πολύ καλά οργανωμένα άλμπουμ της ομάδας βρήκα πολλά tip και συνταγές τις οποίες δεν γνώριζα.Το βασικό σε όλο αυτό όμως είναι ότι είναι δοκιμασμένα,όποτε κατά ένα μεγάλο ποσοστό ξέρεις αν σου προκαλέσει κάτι ή τι αποτελέσματα θα έχεις. Επειδή όμως μου αρέσει περισσότερο να μιλώ με την προσωπική μου εμπειρία..κατά την περίοδο αυτή της "προσαρμογής" του δέρματος μου η επιδερμίδα μου έχει μια βελτίωση του 70%!Ναι και δεν το λέω με καμία υπερβολή.Δεν βάζω σχεδόν τίποτα του εμπορίου- εκτός από ελάχιστες δοκιμές- και η ρουτίνα την περιποίησης της επιδερμίδας μου περιλαμβάνει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της μόνο φυτικά καλλυντικά.. και όπως είπε και ο δερματολόγος μου...ότι πιο φυσικό και αγνό τόσο πιο καλό.
Γίνε και εσύ μέλος της πιο όμορφης ομάδας του Facebook για να μοιραστείς τα πιο όμορφα μυστικά.. 

Για το τέλος σου άφησα το καλύτερο..Η Χρύσα θα σου αποκαλύψει την βασική συνταγή για κεραλοιφή με ελαιόλαδο...για πρόσωπο,σώμα και για όλες τις ηλικίες!
50 γρ. Ελαιολαδο 
10 γρ κερι.. 
κατάλληλη για: Εγκαύματα Ερεθισμούς Ξηροδερμίες Σκασίματα κλπ.

Μπορείς να βρεις την ομάδα Beauty Hacks GR εδω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogging tips